s-recording
» » Roxanne Shanté - Brothers Ain't Sh*t (Censored Version)

Roxanne Shanté - Brothers Ain't Sh*t (Censored Version) herunterladen

Roxanne Shanté - Brothers Ain't Sh*t (Censored Version) herunterladen Darsteller: Roxanne Shanté
Titel: Brothers Ain't Sh*t (Censored Version)
Etikett: Cold Chillin'
# Cat: PRO-A-4750
Freigegeben: 1990
Land: US
FLAC album: 2770 mb
MP3 album: 1809 mb
Bewertung: 4.1
Genre: Hiphop

Trackliste

1Brothers Ain't Sht (Censored Version)4:23
2Brothers Ain't Sht (Censored Version)4:23

Versionen

CategoryArtistTitle (Format)LabelCategoryCountryYear
PRO-A-4560Roxanne Shanté Brothers Ain't Shit (Album Version) ‎(12", Single, Promo)Cold Chillin'PRO-A-4560US1990

Credits

  • ProducerLarge Professor
  • Producer, Written-ByKool G Rap
  • Written-ByRoxanne Shanté

Hinweise

Censored version / Same track both sides

Video

Album

Track from Roxanne Shanté's second album, The Bitch Is Back. Roxanne Shante - Brothers Ain't Shit. No messages yet. Similar songs. Roxanne Shante - Shante Gets Wicked. Roxanne Shante - Intro. Roxanne Shante - Skeezer. Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin. Discover all of this album's music connections, watch videos, listen to music, discuss and download. Brothers Ain't Shit 1990. Album by Roxanne Shanté. Brothers Ain't Shit. Blues in the Night by Johnnie Taylor 1967. Artist: Roxanne Shanté. Titel: Brothers Ain't Sh t Censored Version. Label: Cold Chillin'. Katalog-Nr: PRO-A-4750. Format: Vinyl 12, Vinyl, Singles, 12. Brothers Aint Shit. Roxanne Shanté. In October 1992, Brothers Aint Shit was the last track on Shantés album. In December 1992, Bitches Aint Shit was the last track on Dr. Dres album. Is it a Read More. Brothers ain't shit They lookin' for the next big ass they can stick But this here chick's not on your dick Pulling your cars up close by the sidewalk And got the nerve to get mad if I don't talk Stay schemin' on how they wanna stick it from the back A young muthafucka sellin' crack Go home and go. Watch the video for Brothers ain't shit from Roxanne Shanté's Roxanne Shante's Greatest Hits for free, and see the artwork, lyrics and similar artists. A new version of is available, to keep everything running smoothly, please reload the site. Brothers ain't shit. Play track. Love this track. From The Album. Play album. Roxanne Shante's Greatest Hits. Все песни исполнителя Roxanne Shanté Вы можете скачать бесплатно в mp3-формате, либо слушайте песню Roxanne Shant - Bad Sister, Roxanne Shant - Feelin Kinda Horny, Roxanne Shant - Skeezer, а также рингтоны на. Lolita Shanté Gooden born March 5, 1969, better known by her stage name Roxanne Shante, is an American hip hop musician and rapper. Born and raised in the Queensbridge Projects of Queens, New York City, Shante first gained attention through the Roxanne Wars and was part of the Juice Crew. The 2018 film Roxanne Roxanne is a dramatization of Shante's life. Greatest Hits. Cold Chillin'. Текст песни: Roxanne, feel it Well, my name is Roxanne, a-don't ya know I just a-cold rock a party, and I do this show I said I met these three guys, and you know thats true. ManiacFlashdance Version Re-Recorded, Remastered. Michael Sembello. aint right, yeah, he aint nice Because a-everything he does is off-the-wall Compared to my man Marley Marl The way he gets on the tables, yes Everyone knows that he is fresh So, the UTFO crew, you know what you can do Lemme tell you one for me, and then Ill tell you one for you Every